'Werken bij' website laten maken

Boek jouw Discovery Call Het 'werken bij' website SBJ-model door Upside

De werknemer heeft het voor het kiezen. Dat zie je ook terug in de cijfers. Volgens de Intelligence Group geeft 37% van de werkgevers in Q3 2022 aan een tekort aan werknemers te hebben. Je zult het zelf ook ervaren: een vacature plaatsen in een vacaturebank is niet meer voldoende.

De reden om bij een bedrijf te werken verandert

Hoewel salaris een belangrijke rol speelt bij het kiezen voor een werkgever, zien we ook verandering plaatsvinden. Vooral onder jongeren worden de zachtere voordelen van een baan belangrijk. Er wordt meer gekeken naar vrijheid, work-life balance en cultuur. En juist daar liggen de kansen.

Een ‘werken bij’ website laten maken geeft je een streepje voor

We zijn het er denk ik over eens dat een overzicht met vacatures en functie-eisen niet meer voldoende is. Als we willen dat iemand bij ons komt solliciteren dan hebben we meer overtuiging nodig. Een ‘werken bij’ website geeft die overtuiging.

Veiligheidsregio Groningen website vacatures door Upside Veiligheidsregio Groningen website verhalen van collega's door Upside
Logo Veiligheidsregio Groningen
Logo Alfa College
Logo Kinwell
TNO logo
Charco & Dique logo
HMS Host logo
Logo Hogeschool van Amsterdam
Logo Veiligheidsregio Groningen
Logo Alfa College
Logo Kinwell
TNO logo
Charco & Dique logo
HMS Host logo
Logo Hogeschool van Amsterdam

Trek meer kandidaten aan met een SBJ-model website

Het SBJ-model is dé manier om je website te transformeren tot een krachtige tool voor het werven van sollicitanten. Dit model creëert de perfecte synergie tussen HR-medewerkers en marketeers om samen het personeelstekort effectief aan te pakken. Hier zijn de sleutelaspecten van het SBJ-model:

Het 'werken bij' website SBJ-model door Upside, de letter S van Stories

Stories

Breng de functie tot leven met verhalen van hun toekomstige collega’s over hun dagelijkse ervaringen. Dit is de ideale strategie om de ideale kandidaat een authentiek en positief beeld van je organisatie te geven.

Het 'werken bij' website SBJ-model door Upside, de letter B van Benefits

Benefits

Zet de functie-eisen opzij; in het SBJ-model draait alles om de voordelen van de functie. We laten zien wat werken bij jouw organisatie zo bijzonder maakt en trekken daarmee de juiste talenten aan.

Het 'werken bij' website SBJ-model door Upside, de letter J van Jobs

Jobs

Een helder, toegankelijk en stijlvol vormgegeven vacatureoverzicht is essentieel. We automatiseren het proces zoveel mogelijk: van het automatisch sluiten van verlopen vacatures tot het importeren van vacatures uit een centrale database.

Met het SBJ-model maak je van je website niet alleen een informatiebron, maar een dynamische plek die actief bijdraagt aan het aantrekken van de juiste kandidaten voor jouw organisatie.

Een voorbeeld van een vacaturewebsite volgens het SBJ-model

Ben je benieuwd hoe een effectieve vacaturewebsite eruitziet als deze is opgebouwd volgens het innovatieve SBJ-model? Hieronder geven we een helder voorbeeld. Met een focus op ‘Stories’, ‘Benefits’, en ‘Jobs’, creëert dit model een unieke en aantrekkelijke omgeving voor potentiële kandidaten.

Het 'werken bij' website SBJ-model sitemap door Upside
Neem contact op

'Werken bij' website

Ben je geïnteresseerd in een ‘werken bij’ website volgens het SBJ-model? Klik op de knop hieronder en vul het formulier in om een belafspraak voor een adviesgesprek aan te vragen.

Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan Ga van start
Veelgestelde vragen over ‘werken bij’ websites
Tijd voor een upside? Laten we je project bespreken Boek jouw Discovery Call