Ga naar hoofdinhoud

1.025% meer sample aanvragen voor de duurzame bouwmaterialen van StoneCycling

StoneCycling website op een laptop
1025% meer sample aanvragen in 6 maanden na lancering
25% daling van de Bounce Rate
129% meer organische bezoekers 6 maanden na lancering

“De nieuwe website van StoneCycling laat zien hoeveel verschil een sterke strategie maakt. Door eerst de ideale klanten te interviewen, hebben we een strategie ontwikkeld die perfect aansluit op de klantreis. Het resultaat? Tien keer zoveel leads in zes maanden.”

Ron Geertsma van Upside
Ron Geertsma Digitale strateeg bij Upside

Nieuwe website voor StoneCycling: duurzaamheid en esthetiek als kernwaarden

StoneCycling zet de bouwsector op z’n kop met hun WasteBasedBrick, een baksteen gemaakt van upcycled bouwafval met een lage CO2-uitstoot. Als primaire verkoopkanaal had hun website een upgrade nodig om de vraag bij te benen, wat leidde tot een indrukwekkende stijging van 1025% in sample-aanvragen. Samen met Ape to Zebra en Nina van Bart creëerden we een site waar duurzaamheid en design samenkomen. Met unieke kleurenpaletten per productpagina en een focus op gekwalificeerde leads wordt StoneCycling’s missie om de bouwindustrie te verduurzamen duidelijk en doeltreffend gecommuniceerd.

StoneCycling website homepage
StoneCycling website totale impact
StoneCycling website impact van een project
StoneCycling website impact calculator
StoneCycling website projectenoverzicht
StoneCycling website productpagina
StoneCycling website productpagina
StoneCycling website projectpagina
StoneCycling website contactformulier
Is jouw organisatie beter af met een upside? Ga van start