1.025% meer sample aanvragen voor de duurzame bouwmaterialen van StoneCycling


“De nieuwe website van StoneCycling laat zien hoeveel verschil een sterke strategie maakt. Door eerst de ideale klanten te interviewen, hebben we een strategie ontwikkeld die perfect aansluit op de klantreis. Het resultaat? Tien keer zoveel leads in zes maanden.”

Nieuwe website voor StoneCycling: duurzaamheid en esthetiek als kernwaarden
StoneCycling zet de bouwsector op z’n kop met hun WasteBasedBrick, een baksteen gemaakt van upcycled bouwafval met een lage CO2-uitstoot. Als primaire verkoopkanaal had hun website een upgrade nodig om de vraag bij te benen, wat leidde tot een indrukwekkende stijging van 1025% in sample-aanvragen. Samen met Ape to Zebra en Nina van Bart creëerden we een site waar duurzaamheid en design samenkomen. Met unieke kleurenpaletten per productpagina en een focus op gekwalificeerde leads wordt StoneCycling’s missie om de bouwindustrie te verduurzamen duidelijk en doeltreffend gecommuniceerd.








