Upside is een B2B website bouwer uit Amsterdam, maar is actief in heel Nederland. We helpen bedrijven meer zakelijke klanten aan te trekken via hun website. Hoe we dat doen? Dat lees je hieronder.
Een B2B website bouwen vraagt een andere aanpak, maar kan - mits goed uitgevoerd - voor veel new business zorgen.
Bij het bezoeken van een B2B website wil een potentiële opdrachtgever in één oogopslag weten: kunnen zij mij helpen en wat maakt ze anders? Je hebt een duidelijke positionering nodig voor je zakelijke website. Want met een duidelijke positionering sta je al met één voet tussen de deur.
Het winnen van vertrouwen is onmisbaar. Mensen doen zaken met mensen. En ze doen alleen zaken met mensen die ze kennen, aardig vinden en vertrouwen. Als je een B2B website laat bouwen die draait om vertrouwen, dan wordt de verkoop veel eenvoudiger.
Wij zeggen wel eens: de ervaring op een B2B website moet zijn als een voorverwarmd bed op een koude winterdag. Door in te spelen op de behoeftes van je bezoekers, en ze de middelen te geven die de keuze makkelijker maken, worden zij sneller klant, en zelfs ambassadeur van jouw bedrijf.
Hoewel de beste actie ‘Koop nu’ of ‘Bel met sales’ is, is nog niet iedere bezoeker zover om die stap te maken. Aan de hand van de value ladder ontwikkel je verschillende acties voor verschillende levels van de koopintentie, zodat bezoekers stapsgewijs worden opgewarmd tot saleslead.
Doe mij ook maar zo'n B2B website
Onze meeste zakelijke opdrachtgevers ervaren al direct een upside in de eerste maand na lancering van hun website.
- Charco & Dique zag in het eerste jaar het maandelijkse organische zoekverkeer met 70% stijgen
- StoneCycling zag in 5 maanden tijd het organisch zoekverkeer verdubbelen
- Wolterinck zag in een jaar tijd het maandelijkse organische zoekverkeer met 79% stijgen

Ons Build traject is perfect voor B2B bedrijven wiens huidige website…
- … niet resoneert met hun ideale klant.
- … slecht wordt gevonden.
- … niet als leadgenerator fungeert.
- … niet meer in lijn is met de branding.
- … een ondermaatse gebruikerservaring heeft.
- … technische problemen heeft.
- … geen werknemers aantrekt.
- … slecht converteert.
- … aan vernieuwing toe is.
Twijfel je nog ergens over?
Blijf niet met je vragen zitten. Wij hebben de antwoorden.