Heldere actiepunten om je B2B website te groeien
Valt het resultaat van je B2B website je tegen, maar kun je niet exact je vinger op leggen waar het aan ligt?
Een Website Audit gaat je helpen.
We doen een deep-dive in je website en bepalen waar de hoogste ROI-kansen liggen die de minste inspanning kosten. Met andere woorden: quick wins – actiepunten die je direct zelf kunt toepassen en voor snel resultaat zorgen.
Waarom Quick Wins?
De meeste website audits op het internet zijn totaal waardeloos voor 95% van de B2B marketeers:
– Ze omschrijven alleen wat de problemen zijn, niet waar de kansen liggen
– Als er suggesties zijn, dan zijn ze van dusdanige aard dat je ze niet zelf kunt implementeren
– En na het lezen van het rapport is er meestal één conclusie: je hebt een nieuwe website nodig (goh!)
Niemand wil een website audit waar elke aanpassing een fikse investering is. Deze Audit is anders, doordat het zich richt op quick wins – minimale inspanning en maximale resultaat.
Voor welke problemen is de Website Audit?
De meeste problemen die het succes van een website in de weg staan zijn conversieproblemen of verkeersproblemen:
- Mijn website wordt niet goed gevonden
- Mijn website laadt traag
- Mijn website trekt de verkeerde doelgroep aan
- Mijn bezoekers verlaten de website op de eerste pagina
- Mijn website zorgt voor weinig nieuwe aanvragen
- Mijn landingspagina’s converteren niet
Voor bijna elk probleem zijn quick wins te vinden die je helpen meer resultaat te behalen met je website.
Website Audit aanvragen
Aanvragen van jouw Website Audit is simpel:
- Beantwoord de vragen van het onboardingsformulier
- Betaal makkelijk en snel met iDeal
- Relax, terwijl wij het zware werk doen
- Boek je call met onze digitale strategist
- Ontvang het rapport en pas je Quick Wins toe